راهنمای خرید کامپیوتر + اطلاعات مفید سخت افزاری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2242
نویسنده : فرزاد قاسم پور
عنوان مقاله
راهنمای خرید کامپیوتر + اطلاعات مفید سخت افزاری

 
نویسنده : داریوش مریدی
حجم : 768KB

     هدف از نوشتن این مقاله کمک به خوانندگان عزیز جهت خرید سیستمی متوسط و مقرون به صرفه می باشد که به طور کلی قادر به پاسخگویی نیاز  بسیاری از کاربران خانگی می باشد . در این مقاله سعی بر این شده که از اضافه گویی ها و جزئیات پرهیز شود ، و نیاز واقعی خواننده را به طور خلاصه و گویا شرح داده شود و حد الامکان ساده و قابل فهم بودن آن نیز در نظر گرفته شده است . با مطالعه این مقاله بی شک شما دچار سردرگمی در بازار سخت افزار نخواهید شد . در واقع این مقاله برای کسانی مفید است که احتیاج به یک راهنمای مفید ، سریع و خلاصه دارند . توجه داشته باشید قیمت های درج شده در این مقاله مربوط به زمان نگارش آن می باشد و ممکن است با قیمت ها ی موجود در بازار تفاوت داشته باشد . و در پایان نیز لازم است به این نکته را مد نظر داشته باشید که تکنولوژی ساخت سخت افزار روز به روز در حال تغییر و تحول است و پیشرفت این تکنولوژی امری اجتناب ناپذیر است ، به همین دلیل این مقاله نیز در نسخه ها ی بعدی به روز خواهد شد .
     اولین نکته که در خرید می بایست در نظر داشته باشید این است که  هدفتان را از خرید کامپیوتر مشخص کنید ، چون اگر بیش از نیازتان خرید کنید پولتان رو دور ریخته اید و اگر سیستمی با کارایی پایین خریداری کنید ، دچار مشکل خواهید شد . پس در انتخاب دقت کنید ، در این مقاله سعی شده سیستمی که پیشنهاد می شود ، به طور کلی از قابلیت قابل قبولی برخوردار باشد به طوری که از هزینه های اضافی هم  جلوگیری کند  .

ابتدا توضیحاتی  درباره ی هر  قطعه و مشخصات آن دادم ، سپس مدل های پیشنهادی رو همراه با قیمت  معرفی کردم . اگر این قطعات رو هم نتونستید پیدا کنید ، با توجه به شناختی که از مشخصات قطعات دارید می توانید یک سیستم مناسب خریداری کنید .

جهت دریافت مقاله به صورت کامل روی لینک زیر کلیک کنید .
در صورتی که لینک دانلود مشکل داشت، می توانید از طریق لینک های کمکی اقدام به دانلود کنید .
در صورت ذکر منبع کپی برداری بلامانع است





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: